12 Eylül 2016 Pazartesi

İlik || Kitap Yorumu


Adı: İlik
Yazar: Tarryn Fisher
OrijinalAdı: Marrow
Sayfa Sayısı: 269
Benim Puanım: 5.00
 
Bone'da bir ev…
Evde bir kız…
Kızda bir gizem…

Margo diğer kızlara benzemiyor. Bone denilen izbe bir mahallede, lanetli bir evde onunla iki yılı aşkın bir süredir konuşmayan lanetli annesiyle yaşıyor. Günlerini kendini görünmez hissederek geçiriyor. Ancak tekerlekli sandalyedeki komşusu Judah Grant'le arkadaşlık etmeye başlayınca işler değişiyor. Mahalleden tanıdıkları yedi yaşındaki Neveah Anthony kaybolunca Judah bu olayı çözmede Margo'ya yardımcı oluyor.

Margo'nun öğrendikleri onu değiştirip hayata karşı yeni bir bakış açısı geliştirmesine sebep oluyor. Çocuk istismarcıları ve tecavüzcüleri bir bir hedef alarak kötü insanları bulup onları cezalandırmaya karar veriyor. 


Ancak kötüleri avlamak tehlikeli bir iş ve Margo kendi ruhu dâhil her şeyi kaybetme riskiyle karşı karşıya…
(Tanıtım Bülteninden)

Yine Goodreads üzerinden 5 puan verdiğim bir kitap daha. Tarryn'ı S*ktir Et Aşkı kitabı ile tanıdım. O kitabın tarzı erotik bir tarzdaydı ve ben o tarzda kitapları sevmesem de Fisher bi' kurguyla bize sunmuştu ve dilinin akıcılığı sayesiyle de severek okumuştum. Ama bu kitap, yani İlik bambaşkaydı.

İçimde öldürmek istediğim insanları Margo karakterine bürünüp öldürdüm. Ve bi' nebze de olsa rahatladım. Alıntılarla dolu bir kitaptı ve ben uzun zamandır bir kitapta bu kadar çok cümlenin altını çizdiğimi hatırlamıyorum. Fisher'ın tarzı Hoover gibi erotik tarzda yazıyor ama bi' kurguya bağladığı için ve içinden bi' mesajı bize ilettiği için çok seviyorum. Okuduğum ikinci kitabı olmasına rağmen Fisher'a bayılıyorum. 

Erotik bir kitap değil bunu bilin. Polisiye gibi ama değil. Hayır kitabı anlatacak kelime, gerilim. Evet, bu kitap gerilimle dolu, iç karartan bir kitap ama iç karartsa dahi sizi içine çekiyor ve okudukça okumak istiyorsunuz ve doyamıyorsunuz.

Kitaba dair bir sorum var ve doğrusu Fisher'a ulaşabilme imkanım olsa ve bir soru hakkım olsa kesinlikle aklımda kalan sorunun cevabını isterdim. Delicesine merak ediyorum.

Instagram'da ki yorumum > tıkla.
Alıntılar > tıkla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder