12 Eylül 2016 Pazartesi

Müzik Önerisi #2


En son müzik önerimi 9 Eylül'de yapmışım ve ben o süreden bugüne kadar bayağı şarkı değiştirip dinledim çünkü ben bir şarkıdan kısa sürede sıkılabiliyorum. En fazla iki ay dinleyebilirim o da çok nadir başıma geliyor.
Gelelim önereceğim müziklere. Benim belli bir tarzım yok. O an ki ruhuma göre değişebiliyor ne dinlediğim. Önereceklerim de karışık olacak. 

Spotify'da yaptığım listelere göre;

25 Aralık 2015

Panic! at the Disco > Victorious
Thousand Foot Krutch > Be Somebody
Red > Let it Burn
Lorde > Million Dollars Bills / The Love Club / 400 Lux
The Neighbourhood > Ferrari / The Beach
Halsey > Hold Me Down / New Americana
Magic Man > Texas
PSY >  Daddy
AOA > Heart Attack
Troye Sivan > Youth
Hollywood Undead > Bullet

4 Ocak 2016

Rachel Platten > Angels in Chelsea / Stand by You
Cage the Elephant > Mess Around
Sigma, Rita Ora > Coming Home
Sigma > Running
Robot Koch > Dark Waves
The Neighbourhood > Single
Coldplay > Adventure of a Lifetime
A Great Big World > End of the World
Leon > Treasure
EXO > Call Me Baby
BTS > Dope

29 Nisan 2016

Lily Elise > Taken
DNCE > Toothbrush
Prozzak > Baby I Need Your Love
BTS > I Need You
Chase Atlantic > Friends
The Score > On And On
Emily Vaughn > Better Of
Galantis > In My Head

23 Haziran 2016

Twenty One Pilots > Heathens
Madness and the Film > Saviour
Panic! at the Disco > LA Devotee
Zoo Legacy > Plan B
Magic Giant > Set on Fire
Shane Harte > Left Standing
Molly Moore > Peace of My Heart
salute > Diamond (Gold Rush)
Charlee Remitz > Fillin' in for a Goddess
Jon Bellion > All Time Low
Scott Helman > Cry Cry Cry
Jarryd James > Give Me Something
4Minute > Hate
All Time Low > Kids in the Dark

18 Ağustos 2016

Extreme Music > Time Out -YouTube üzerinden bulamadım, bulan varsa lütfen bana ulaşsın!-
Five Knives > Dirty Souls
Svrcina, Matt Bubel > Compass
nothing, nowhere > Tough Luck
Walk the Moon > Different Colors
Moon Taxi > Red Hot Lights
The Rocket Summer > Cold War
Allie X > Sanctuary
Broods > Free
Riot Child > Never Enough
The Chainsmokers > Closer
Brick + Mortar > Train
Riot > LSAR (LightniX Remix

4 Eylül 2016

Marina Kaye > Freeze You Out
Sia > Freeze You Out
Martin Garrix > In the Name of Love
Tove Lo > Cool Girl
Snakehips > Cruel
DJ Snake > Let Me Love You
Kehlani > Gangsta
Grimes > Medieval Warfare
Skylar Grey > Wreak Havoc
Meghan Trainor > Me Too
The Black Eyed Peas > WHERESTHELOVE

Genel olarak şarkıları kişisel hesabımda @senaurlu öneriyorum, kitap alıntıları veya kendi düşüncelerimle beraber. İsterseniz bakabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder