12 Eylül 2016 Pazartesi

Tanrı ve Canavarların Düşleri || Kitap Yorumu ( Daughter of Smoke and Bone #3)


Adı: Tanrı ve Canavarların Düşleri
Yazar: Laini Taylor
Orijinal Adı: Dreams of Gods & Monsters
Yayınevi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 651
Benim Puanım: 5.00
Bir varmış bir yokmuş, Bir melekle bir şeytan ellerini yüreklerine bastırmış ve kıyameti başlatmış.

İki dünya amansız bir savaşın eşiğinde. Karou, Kimera isyanının başına geçiyor ve gelecek, artık tamamen onun ellerinde. Peki ufukta daha da büyük tehlikeler belirirken Karou ve Akiva, tanrı ve canavarlara direnecek kadar güçlü kalabilecek mi?


Instagram üzerinden beni takip edenler var ise kitabı hatta seriyi ne kadar çok sevmiş olduğumu biliyorlardır. Kitap bir hafta boyunca elimde süründü diyebilirim ama bu benden kaynaklanan bir durumdu. 651 sayfalık bir kitabı okumaya gözüm korkmuştu ve ben seri bitmesin diye de olabildiğince zamana yaydım bu da bir hafta sürdü.

İlk iki kitaba göre akıcılığı aynıydı. Zaten Laini'n kalemine aşık oldum. Kadın ne yazsa kesinlikle alıp okurum. GÖZÜM KAPALI HEM DE!

Ben serinin yan kitabının çıkmasını istiyorum. aslında yan kitabı var ama kitapta olan başka karakterleri anlatan bir kitap. Ben Karou ve Akiva üzerinden bir yan kitap istiyorum.

Fantastik, Genç - Yetişkin. Paranormal > Melekler, Fantastik > Paranormal tarzı kitapları sevenler durmasın koşsun alsın.

Ayrıca olayların çözümlenmesinde sıkıntı yaşayan biri iseniz seriyi okurken aklınız allak bullak olabilir ve biraz sizi sıkabilir, sevmeyebilirsiniz. Ben beni şaşırtan ve düşündüren kitapları seviyorum ondan seriyi akıcı bir şekilde okudum. Sağ gösterip soldan çakan bir seri diyebilirim Duman ve Kemiğin Kızı üçlemesi için. 

Instagram yorumum > tıkla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder