30 Eylül 2015 Çarşamba

The 100: Eve Dönüş (The Hundred #3) || Kitap Yorumu


Adı: The 100 Eve Dönüş
Yazar: Kass Morgan
Orijinal Adı: Homecoming
Yayınevi: Go!
Sayfa Sayısı: 328
Goodreads Puanı: 3.71
Benim Puanım: 4.00

İnsanoğlu Eve Dönüyor
100 ekibi Dünya'ya inişlerinden haftalar sonra nihayet bir düzen kurmayı başarmıştır ama Kolonicileri taşıyan yeni iniş gemilerinin Dünya'ya gelmesiyle birlikte, hassas dengeler yavaş yavaş bozulmaya başlayacaktır.

Dünya'ya acil iniş yapan Koloniciler arasındaki GLASS yeni bir başlangıç umuduyla geldiği bu gezegende, hayallerindekinden çok farklı gerçeklerle karşı karşıya kalacaktır. Yaralı Koloniciler için canla başla çalışan CLARKE'ın aklında tek bir şey vardır: Dünya'da bir yerde yaşama ihtimali olan anne ve babasını bulmak. Wells, Yardımcı Şansölye ve muhafızlarının gelişiyle sarsılan otoritesini korumaya çalışırken Bellamy geride bıraktığını sandığı suçuyla yüzleşmekle kaçıp gitmek arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaktır. 100 ekibi ya Dünya'da buldukları özgürlükleri için mücadele edecek ya da sahip oldukları her şeyi ve sevdikleri herkesi kaybedecektir.
(Tanıtım Bülteninden)

Bir seriyi daha bitirmiş bulunmaktayım. Bir serinin daha sonuna gelmik bulunmaktayız.

İlk iki kitaba göre Kass noktayı koymuştu. İlk kitap, yarısına kadar beni kendine çekememişti. O yarısına kadar seriyi devam ettirmem diye düşünüyordum. Çünkü Kass, geçmiş zaman ile şimdiki zamana gidip geliyordu ve bu okuyucuyu, en azından beni çok sıkmıştı. Aklım karışıyordu. Bir de gözlemci bakış açısıyla yazdığı için daha da kötü oluyordu bu durum. Yarısından sonra kitaba aluştım. Olaya ve Kass'in kalemine alıştım. 

İkinci kitap, ilk kitaba göre çok harikaydı. Kass, ilk kitapta olan o tüm olumsuz yönleri fark etmiş ve ikinci kitapta uygulamamıştı. Bu seriye bağlanma olayımda bayağı etki etti. 

Üçüncü kitapta, ilk dediğim gibi Kass noktayı koymuş. O kadar güzel bitti ki, hem devam etsin istedim hem de "yazar daha ne yazabilir ki, tam yerinde bitirmiş" dedim. Sayfa 230'da ağladım. Çok duygu yüklüydü. Kass başka kitaplarda yazsın da okuyalım.

Kitabın türü: Bilim Kurgu > Distopya, Genç Yetişkin, Romantik.

Sorularınız için ask.fm'den sorabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler.
İyi hayatlar, güzel insanlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder