1 Ağustos 2016 Pazartesi

Kan ve Yıldız Işığı Günleri || Kitap Yorumu (Daughter of Smoke and Bone #2)

Adı: Kan ve Yıldız Işığı Günleri
Yazar: Laini Taylor
OrijinalAdı: Days of Blood & Starlight
Sayfa Sayısı: 486
Benim Puanım: 5.00



Bir zamanlar melek ve şeytan birbirine âşık oldu. Savaşların son bulduğu ve akan kanın durduğu bir dünya düşlediler. Bu dünya, O dünya değil, ne hazin…


"Elinizde bırakmak istemeyeceksiniz." 
-Entertainment Weekly-

"Kader, umut ve kendini arayışa dair nefes kesici, romantik bir fantezi."
-The New York Times-

"Bir seri nadiren bu kadar nefis başlar."
-Kirkus Review-

"Ustaca yazılmış ve temposu güzel kurgulanmış." 
-Publishers Weekly-
(Tanıtım Bülteninden)


Temmuz ayının son kitabı bitmiş bulunmakta.
O son neydi öyle? Laini Taylor sen bize ne yapıyorsun?

Üçüncü kitap için çıldırıyorum. O son yüzünden çıldırıyorum.

Kitabı okurken hep bir şeylerin eksik ya da fazla olduğunu düşündüm ve bitirdikten sonra anladım. Kitabın fazlalığı varmış ve aslında bu beni rahatsız etmedi. Bazen bazı fazlalıkların bazı kitaplarda olması gerekir o kitabı daha iyi anlamak için. İşte o kategoriye Kan ve Yıldız Işığı Günleri'de giriyor.

Kitabı baştan düşünüyorum. Karou'nun bölümlerini Akiva'nın bölümlerine göre daha çok sevdim çünkü daha macera dolu daha merak uyandırıcıydı.
Akiva daha çok bir çıkmazın içinde debelenip durdu ama o çıkmazdan da bi' nebze çıktığını görmek beni çok rahatlattı çünkü okurken çıldırmak üzereydim.

Zuzana ve Mik gibi arkadaşlarım olsun o kadar çok isterdim ki. Hiç kimsenin yapamayacağı şeyi yaptılar ve şunları yazarken bile tüylerim diken diken oldu.
Gerçekten kimse yapamazdı yaptıklarını.
Uzun zamandır okuduğum bir kitapta bu kadar yakın bi' arkadaşlık görmemiştim hatta Kırık Kalpler kitabı aklıma geldi ve sinirlendim. Onu da Haziran ayında okumuştum.

Her neyse ilinci kitap için daha fazla ne söylenir bilmiyorum. Bitirdiğim an hislerim, duygularım karmakarışıktı ama şu an yazarken düşüncelerim daha bi' oturmuş vaziyette.

Sizlere bu seriyi gönülden tavsiye ediyorum. Aşk severlerin dahi okuyup seveceğini düşünüyorum. Biraz işkenceye maruz kalacaksınız ama bence değer.

Fantastik, Genç - Yetişkin. Paranormal > Melekler, Fantastik > Paranormal tarzı kitapları sevenler durmasın koşsun alsın.
Bu kategoriyi de kendim yapmıyorum arkadaşlar, Goodreads'a bakıp ona göre yazıyorum.

Kendinize iyi bakın güzel insanlar! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder