23 Haziran 2016 Perşembe

The 100 Üçlemesinde Son Gelişme!


Aynı gün aklıma gelen her şeyi yazmayı planlıyorum. Üç gün önce The 100 hakkında bir gelişme oldu. 
Biz sanıyorduk ki bu seri üç kitaptan ibaret. Hayır arkadaşlar öyle değilmiş, dördüncü kitap yolda!

Aralık ayında çıkacak ve ülkemize ne zaman gelir artık bilinmez. Yayınevi de bizi bekletmek istemediğini dile getirdi ama bakalım umarım çıkar çıkmaz çok beklemeyiz. 

Üçleme hakkında aslında ben düşündüklerimi bookstagram hesabımda yazmıştım ama buradan da yazayım ne kaybederim ki?

The 100 kitabının ilk yarısını sevememiştim. Dili yüzünden zorlanmıştım. Bir geçmişe bir şimdiki zamanda gidip gelmesi hoşuma gitmemişti ama 150 sayfasından sonra oturttum kendimce ve sevdim. 

The 100 21. Gün ise daha güzeldi. Dili çok daha iyiydi daha anlaşılabilir ve akıcıydı. Ve olaylar sıkmadan akıp gitmişti. 

Son kitap Eve Dönüş tam bir final kitabıydı. Okurken heyecanlı bir şekilde okudum ve sevdim de. Okuduktan sonra "Yahu dördüncü kitap olmalı, böyle bitmemeli" dedirtmediği için dördüncü kitabın haberi beni şoke etti. Doğrusu çok merak ediyorum. Ne hakkında olacak neyi anlatacak deli gibi merak ediyorum ve umarım Kass bu deli gibi merakımı yatıştırır. 

The 100'ın konusunu sizlere sunayım belki sevenleriniz olur da alır ha?

Ama ihanetler, sırlar, henüz bitmemiş ve yeni başlayan aşklar gün yüzüne çıktıkça bir arada kalmaları gittikçe zorlaşacaktır.

Distopik-aşk kategorisinde seviyorsanız eğer seriyi öneririm. 
Dizisi de var ki dizisi kitaptan daha güzel. Ama kitapta ölmeyen fakat dizide öldürülen bir karakterimiz var, izlerken şok olmuştum. İmkansızdı çünkü. Ne diye öldürdüklerini de anlamadım, halen anlamıyorum. 
Dizisini izleyip bırakabilirsiniz ama karakterleri daha iyi tanımak istiyorsanız, Luke ve Glass çiftimizi görmek istiyorsanız alın derim. Benim sevdiğim çiftlerden ve dizide yoklar. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder